Fem år med utvikling, men det er nå det starter!

image

Hei!

Det er over fem år siden første linje med kode ble skrevet. Det var ikke noen liten oppgave man tok fatt på, men skal man lage en fullstendig netthandel og ERP-plattform nytter det ikke med et såkalt MVP underveis.

Selv om Proteinfabrikken, med all sin kompleksitet, har vært live på Hydra i 2,5 og vi har kunnet teste og optimalisere underveis, var det en viss spenning knyttet til det å skulle lansere i markedet gjennom noe så brutalt og offentlig som en emisjon i samarbeid med Dealflow. Det ble en gledelig emisjon, ikke bare på grunn av midlene, men det førte også med seg flere hyggelige artikler og verdifull synlighet i det norske e-handelsmarkedet. Det er tydelig at en fremtidsrettet løsning som Hydra har vært etterlengtet. Vi har fått en svært god mottakelse og våre 16 utviklere jobber nå for full maskin med å onboarde nye nettbutikker.

Det er viktig for oss at vi ikke bare leverer et teknisk fundament som er rigget for vekst, men også stille erfaring og kunnskap til disposisjon for våre kunder slik at de unngår feil som vi har begått tidligere. Videre vil vi aktivt jobbe for å forhandle frem gode avtaler hos tredjeparter som kommer alle Hydra- kunder til gode.

Det er nå det starter

Det er mange selskaper som har vært der vi er nå, og det er mange som har feilet. Vi må erkjenne at vi står på startstreken, det er nå vi skal vi bygge en organisasjon og det er nå vi skal levere over forventningene til kundene våre. Vi har allerede fått på plass vår første medarbeider i Norge, og flere vil komme de nærmeste månedene.

Til slutt vil vi takke de 73 nye eierne i Hydra. Vi setter stor pris på at dere er aktive ambassadører, også lover vi å gjøre alt vi kan for at dette blir en morsom reise!

Mvh,
Alf Kristian

Siste hendelser
Ny i Hydra-teamet: Bli kjent med Lars
Les mer
Reduser kostnader og få mer fornøyde kunder
Returer og bytte av varer koster varehandelen milliarder årlig, og undersøkelser viser at det går med store ressurser på tvers av avdelinger for å håndtere retur, bytte og kreditering til...
Les mer