PowerOffice GO integrert med Hydra-nettbutikk

image

Mange nettbutikker har begrenset kontroll over hvordan virksomheten presterer, og man navigerer ofte basert på ukentlig eller månedlige rapporter. Har man i tillegg fysiske butikker er det ennå mer utfordrende. Med tanke på marginpresset og det faktum at den digitale handelen utgjør en stadig større andel har det aldri vært viktigere med et oppdatert regnskap.

Gjør hverdagen enklere for regnskapsførere

For å kunne navigere etter et oppdatert regnskap er det viktig at regnskapsfører har alle bilag og fakturaer tilgjengelig. Hydra har automatiserte prosesser for fakturering, returhåndtering og andre viktige funksjoner for netthandel som innkjøp og varemottak som gjør at regnskapsførere får en mye enklere hverdag og dermed kan legge ennå mer til rette for videre vekst for sine kunder.

Oppdaterte regnskap

På lik linje med PowerOffice GO er Hydra et fremtidsrettet verktøy som gir kundene et solid og brukervennlig fundament. Integrasjonen mellom PowerOffice GO og Hydra er API-basert slik at korrekte posteringer blir gjort automatisk og til enhver tid sørger for at kundens regnskap er oppdatert. Hydra håndterer hele vareflyten, også dokumenter knyttet til toll, moms, valuta og andre bilag som følger med det å drive handel på tvers av landegrenser. Det er også automatiserte prosesser mot de mest kjente betalingsløsningene som Klarna, Svea, Collector, m.fl i forhold til krediteringer og refusjoner i forbindelse med returer, samt håndtering av kundereskontro. For regnskapsfører innebærer dette at man har disse bilagene tilgjengelig og ikke trenger etterspørre disse.

Hydra støtter både B2C og B2B

Hydra er en omfattende netthandel og ERP-løsning med utvidet funksjonalitet som også støtter den stadig mer komplekse handelen bestående av flere salgskanaler, både offline og online, samt segmentering mot B2C og B2B, i tillegg til handel på tvers av landegrenser med alt det medfører av fortolling, moms og gebyrer.

Med Hydra vil man også kunne sette ønsket dekningsgrad for de ulike salgskanalene og se helt tydelig hvilke ordre som gir ønsket fortjeneste ved røde og grønne flagg. På denne måten kan man enkelt gjøre justeringer på priser, samt at man aktivt jobber med å øke bunnlinjen.

PR Maskin AS om sin opplevelse

PR Maskin AS sin regnskapsfører om sin opplevelse


Integrasjonen med PowerOffice er en nøkkelfunksjon i Hydra og vi jobber tett med våre kunders regnskapsførere for å legge til rette for vekst. Om du vil vite mer om Hydra er det bare ta kontakt med oss for mer utdypende informasjon.

Alf Kristian Amundsen
Daglig leder, Hydra Norge

Tlf: +47 917 43 933
Epost: aka@hydranorge.no

Siste hendelser
Ny i Hydra-teamet: Bli kjent med Lars
Les mer
Reduser kostnader og få mer fornøyde kunder
Returer og bytte av varer koster varehandelen milliarder årlig, og undersøkelser viser at det går med store ressurser på tvers av avdelinger for å håndtere retur, bytte og kreditering til...
Les mer